De broers Van Oorschot werken samen in Autobedrijf Van Oorschot. Beiden zijn zij al tientallen jaren ‘gek van auto’s’ en is hun werk ook hun hobby en omgekeerd. Omdat goed niet goed genoeg is, zorgen ze dat ze altijd op de hoogte zijn van de laatste technische wetenswaardigheden en de mooiste auto’s voor hun inmiddels grote klantenkring.

1) Wat was uw initiële vraag, waar had u dringend behoefte aan?

Wij hadden behoefte aan een adequate verwerking van de administratie en ontzorging door een adviseur die meedenkt, adviseert en niet afwachtend is. Tevens was er behoefte aan een adviseur die kijkt naar onze privésituaties en meedenkt over de toekomst.

2) Hoe is dat opgepakt door Hermans & Partners?

De administratie wordt wekelijks door H&P bijgewerkt waarbij bijzonderheden worden gesignaleerd en besproken. Daarnaast geeft het ons de mogelijkheid om wekelijks eventuele vragen met H&P af te stemmen. Wanneer onze vaste contactpersoon niet direct de vragen kan beantwoorden of wanneer de casus te complex is, wordt dit intern bij H&P uitgezocht en ontvangen wij altijd binnen korte tijd terugkoppeling. Deze persoonlijke gesprekken zijn vaak uitgebreid, verhelderend en leiden tot positieve uitkomsten en inzichten.