Ook werving & selectie is een activiteit die u maar één keer fout hoeft te doen met fors tijdverlies en maandenlange ergernis tot gevolg. Zeker voor relatief kleine ondernemingen is het in dienst nemen van een nieuwe collega een enorme investering. Niet alleen in geld, maar ook in tijd en moeite. Maak dus geen half werk van uw werving & selectie.
Heeft u een ‘goeie’ te pakken, dan kunt u daar jarenlang veel plezier van hebben. Zat u er flink naast, dan start een traject dat voor alle betrokkenen – en niet in de laatste plaats voor de kandidaat zelf – heel zuur kan uitpakken.
Wij helpen u graag! Bekijk onze dienstverlening op de website van onze partner Louter Professionals.
Goed, een ‘lijdensweg’ is wellicht wat overdreven, maar leuk is het ook niet als u iemand aanneemt die niet naar tevredenheid functioneert. Dus u kunt het maar beter meteen serieus aanpakken. Bij Hermans & Partners hebben we al veel cliënten begeleid in het werving- en selectieproces voor financiële en managementposities. We kennen uw organisatie en uw markt door en door. U kunt een deel of zelfs het complete W&S-traject aan ons uitbesteden.
Denk hierbij aan:
Schrijven van vacatureteksten
Werven van kandidaten
Interviewen van potentiële kandidaten
Uitwerken van profielen van geïnterviewde kandidaten
Beheren van uw wervingskanalen, zoals Linkedin
Afnemen van (communicatie)assessments
Opstellen van aanbiedingen
Opstellen van arbeidscontracten
Begeleiden van het indiensttredingstraject
Wij voeren doorlopend gesprekken met verschillende typen kandidaten. Vaak kunnen wij direct een kandidaat aandragen die uw team op zeer korte termijn komt versterken.
Wilt u meer informatie over onze dienstverlening? Neem dan contact op met een van onze adviseurs, stuur een mail naar hrm@henp.nl of bekijk de website van onze parner Louter Professionals
Neem contact op met onze HR-adviseurs voor intensieve begeleiding bij het vinden en aannemen van de juiste collega.
Wilt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld u dan aan voor onze nieuwsbrief.